מד"א: 606 אזרחים נפגעו עד כה במהלך מבצע "צוק איתן"

    דוד קורצווייל No Comments on מד"א: 606 אזרחים נפגעו עד כה במהלך מבצע "צוק איתן"
    18:55
    22.05.24
    חדשות קול חי No Comments on נתניהו מזהיר מפני הכרה בפלסטינים: "תהיה מדינת טרור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת קיימה היום דיון מיוחד בחדר הפיקוד של מגן דוד אדום בעיר אשדוד. במהלך הדיון סקרו נציגי מד"א בפני חברי הוועדה את היערכות ופריסת שירותי הארגון באזור הדרום במהלך מבצע "צוק איתן".

    יו"ר הוועדה, ח"כ חיים כץ, אמר בדיון: "אנחנו תומכים במד"א ובפעילותה ומחזקים את העובדים והמתנדבים המסורים. נפעל ככל יכולתנו כדי להבטיח לארגון פיצוי כספי עבור הפעילות המיוחדת במסגרת המבצע". כץ ציין עוד כי עד כה התבצעו 560 יירוטים מעל שמי ישראל ובכך על פי הערכתו נמנעו כ-450 פגיעות ישירות בבתים. "פקידי האוצר שהתנגדו בזמנו לפיתוח "כיפת ברזל" אמרו שכל טיל יעלה לנו 50 אלף דולר. מה זה לעומת הצלת חיי אדם, האנדרלמוסיה והפאניקה שהצלחנו למנוע עד כה? אני יודע שבמשרד האוצר מתחרטים על התנגדותם".

    מנהל אגף המבצעים של מד"א, גיל מושקוביץ: "עד כה נמנו 606 נפגעים אזרחיים בעורף, בהם 3 הרוגים, תיירת שנפטרה במהלך שהותה במקלט, 6 פצועים קשה ו-7 בינוני. זאת לעומת 4,500 נפגעים במהלך מלחמת לבנון השניה. זהו פער עצום. כמו כן, במהלך המבצע יש ירידה דרמטית באזור הדרום במספר תאונות הדרכים ותאונות העבודה, ככל הנראה בשל התנועה הדלילה ואי הגעה למקומות עבודה".



    0 תגובות